Objednávky odesíláme obvykle do 2-3 týdnů. Díky za vaší trpělivost, stojí to za to!

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

platné od 1. 1. 2025


I. Základní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydány dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Prodávající:
Otakar Kuchař
IČ: ………………………
DIČ: (není plátce DPH / doplní se)
Trvalý pobyt: Mánesova 925/19, Hradec Králové 500 02
E-mail: podpora@je10hodin.cz
Web: www.je10hodin.cz
Číslo účtu: 8686657002/5500 (Raiffeisenbank)

  1. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu jako spotřebitel nebo jako podnikatel prostřednictvím internetového obchodu na webové adrese www.je10hodin.cz (dále jen „internetový obchod“).

  2. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.

  3. Kupní smlouva i obchodní podmínky se uzavírají v českém jazyce.


II. Informace o zboží a cenách

  1. Informace o nabízených produktech (oblečení a reklamní předměty) a jejich cenách jsou uvedeny u jednotlivých produktů v internetovém obchodě.

  2. Všechny ceny jsou konečné, uvedené včetně DPH a veškerých poplatků.

  3. Prezentace produktů v internetovém obchodě je informativního charakteru a není návrhem na uzavření smlouvy.

  4. Informace o nákladech na dopravu jsou uvedeny před odesláním objednávky.


III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Kupující objednává zboží prostřednictvím objednávkového formuláře v internetovém obchodě.

  2. Před odesláním objednávky má kupující možnost zkontrolovat a měnit údaje.

  3. Po odeslání objednávky kupující obdrží potvrzení na e-mail. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky prodávajícím.

  4. Objednávka je závazná. Zrušit ji lze pouze do okamžiku expedice.


IV. Platební podmínky

  1. Kupující může uhradit kupní cenu pouze bezhotovostním převodem na účet prodávajícího č. 8686657002/5500 (Raiffeisenbank).

  2. Cena zboží je splatná do 5 dnů od potvrzení objednávky.

  3. Faktura je zasílána elektronicky na e-mail kupujícího.


V. Dodání zboží

  1. Zboží je doručováno prostřednictvím:

    • Zásilkovna

    • Česká pošta

  2. Náklady na dopravu jsou uvedeny před dokončením objednávky.

  3. Kupující je povinen zkontrolovat zásilku při převzetí a případné poškození ihned nahlásit dopravci.


VI. Odstoupení od smlouvy

  1. Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

  2. Pro odstoupení od smlouvy musí kupující kontaktovat prodávajícího na e-mail podpora@je10hodin.cz.

  3. Vrácení zboží probíhá výhradně prostřednictvím svozu objednaného prodávajícím na dodací místo. Kupující není oprávněn zasílat zboží na jinou adresu bez předchozí domluvy.

  4. Náklady na vrácení zboží nese kupující.

  5. Zboží musí být vráceno nepoškozené, kompletní a pokud možno v původním obalu.


VII. Reklamace

  1. Reklamaci je nutné nahlásit na e-mail podpora@je10hodin.cz, kde prodávající objedná svoz zboží zpět.

  2. Prodávající je povinen vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů.

  3. Záruční doba je 24 měsíců od převzetí zboží, pokud není stanoveno jinak.


VIII. Mimosoudní řešení sporů

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce – www.coi.cz.


IX. Závěrečná ustanovení

  1. Právní vztahy se řídí právním řádem České republiky.

  2. Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1. 1. 2025.

  3. Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit.


Příloha 1 – Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

(vyplňte a odešlete pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)

Adresát:
Otakar Kuchař
E-mail: podpora@je10hodin.cz

Oznamuji, že odstupuji od smlouvy o koupi tohoto zboží:
...........................................................................................
Datum objednání: .................... Datum převzetí: ....................
Číslo objednávky: .................................................................

Jméno a příjmení: .................................................................
Adresa: ...............................................................................
E-mail: .................................................................................
Telefon: .................................................................................

V ..................................... dne ............................
Podpis: .................................................................


Příloha 2 – Formulář pro reklamaci

(vyplňte a odešlete e-mailem při uplatnění reklamace)

Adresát:
Otakar Kuchař
E-mail: podpora@je10hodin.cz

Oznamuji, že uplatňuji reklamaci na tento výrobek:
...........................................................................................
Datum objednání: .................... Datum převzetí: ....................
Číslo objednávky: .................................................................
Popis vady: ............................................................................
...........................................................................................

Požaduji:
☐ opravu
☐ výměnu za nový kus
☐ přiměřenou slevu
☐ odstoupení od smlouvy

Jméno a příjmení: .................................................................
Adresa: ...............................................................................
E-mail: .................................................................................
Telefon: .................................................................................

V ..................................... dne ............................
Podpis: .................................................................